Fredag.

Äntligen är det fredag igen. Jag har varit ledig, men när man är ledig ska man göra allt sånt som man aldrig hinner. Och det är oftast ganska mycket, så istället för att ta det lugnt och slappa, så stressar man runt mer än en duracell kanin. Men det blir mycket gjort. Idag har jag hunnit ta det LITE lugnare på morgonen än jag brukar, varit och klippt båda barnen, ätit lunch, hämtat Charlies dop present, köpt tråd, damsugit, vikt tvätt, börjat att packa inför fjällen, skickat iväg Malcolm på pjyamas party hos Winnie och självklart haft pjyamas party för små tjejerna. Full rulle, men ganska kul.

Malcolm väntar på att få klippa sej. Han var väldigt bestämd med att han ville ha en kort frisyr nu.
Ny tröja från Diesel och byxor från Idigdenim.

Mina sötnosar som börjar bli stora.

Emmie, Ella och Ofelia har pjyamas party.

Inget pjyamas party utan popcorn. Tre mysiga tjejer som lekte hur bra som hellst.
Nu ska jag försöka få skruttarna i säng så jag kan forsätta att packa, för på söndag sticker vi till fjällen i två veckor. Det ska bli jätte skönt, men det är alltid mycket innan man kommer iväg.
Ha en härlig helg.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0