Fredag!!

Gomorron!!

Ny dag och jag hoppas på en bättre dag idag än igår. Både jag och Elisabet hade en dag då allt bara gick emot oss, massa tråkiga besked och strul. Så därav inget bloggande, ja tror jag började på ett inlägg 20 ggr men insåg att det skulle bli ett negativt inlägg så jag la ner..

Men idag mår jag bättre och jag hoppas att ni där ute mår tipp topp oxå..är ju fredag idag och det betyder ju "fredagsmys och helg" och många av er ska nog på skol avslutningar och se era "stora barn" sluta skolan. Nästa år är det Winnies tur, jösses amalia..va hände??

Snacka om att vi valde fel vecka att dra utomlands på. Skulle ha åkt denna istället..Sååå trist väder här hemma. Känns som tidig vår eller höst. Nää, nu kommer några uppiggande bilder från varmare breddgrader!!!



Emmie i sin söta Nova star klänning.



Emmie och Ofelia sjunger lite på scen..Emmie i Desigual och Ofelia i Molo..I bakrunden skymtar vi Lova i sin röda Desigual.



Winnie i Metoo bikini..

Ha en bra dag alla!!! Kram på er/ Annika♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0