Tisdag!

Gokväll!!

Hur mår ni..bättre än mig hoppas jag!!! Är super förkyld och har ont i halsen, tycker såå synd om mig själv just nu:-). men men bara att bita ihop, men jag är ledig imorgon så det ska bli riktigt skönt och välbehövligt!!



Haha, Emmie spänner "musklerna" i en byxdress från Desigual..jag var bara tvungen att testa den på henne. Har varit oerhört skeptiskt till den här och var redan på inköpet. Säljaren lyckades övertala oss att testa några  och nu när jag ser den på så tycker jag verkligen att den har växt:-).. Den är rätt cool, eller hur? eller ful/snygg:-). Vi har sålt en hel del så helt fel har den ju inte varit..kul att våga testa något man inte tror på från början..

Efter dagis följde Tilda med Winnie hem och Ofelia kom och knackade på när hon kom hem från slottskogen..



Bus i soffan.(Ofelia i Desigual.)



Och Emmie i Molo kjol och Nova star t-shirt.

Nu ska jag gå och kurera mig tänkte jag. Har på ett ungefär lika röda ögon som jag hade efter två veckors festande när jag var 17bast och jobbade som bartender på Kos..!! Skämt åsido..hoppas dock på att det är förkylningen som har satt sig i ögonen och att det inte är någon gräs allergi eller ögon inflammation..så här lagom till midsommar och allt..

Kram på er och ta hand om er!! //Annika♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hade jag haft en dotter så hade jag köpt den direkt! :D

2010-06-23 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0