Söndag!

Haloj!!

Hoppas att ni har haft en riktigt härlig helg!! Vädret har haft sina toppar och dalar men det har ju ändå varit hyfsat. Igår höll Susanna och Tina ställningarna i butiken och en annan bara gled omkring och gjorde typ..nada. Drog igång en del små projekt men hade en sådan dag då jag inte fick avslutat dom riktigt. Tyvärr finns det ingen annan som kommer avsluta det heller så det får häng över mig i veckan istället!!

Idag skulle Winnie på kalas hos söta Eveline som fyllde 6. Ett Hannah Montana party:-)..



Kalas fin och redo att gå på kalas!! Desigual tunika och leggings. Jeansjacka från Diesel.

Medans Winnie var på kalas passade jag och Emmie på att hälsa på en gammal kollega från åren utomlands där yttterligare en dök upp som jag inte har träffat på flera år. Sååå kul!! Snacka om nostalgitripp.

Sen hade vi inget i kylen så vi bjöd hit Warpers så vi stod för hälften av ingredienserna och lagade ihop ngt tillsammans. Emmie och Ofelia tvättar altanen och varandra..lätt roade;-)



Nu e det dax att lägga sig i soffan och se å dum burken. Gonatt på er!! Hörs imorgon..eller så kanske vi ses i butiken. Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0