Torsdag!

Haloj!!

Efter en kanon dag igår på Marstrand med fam.Persson valde jag att åka förbi butiken och kolla om den stod kvar;-). Och Linn har skött den kanon men jösses amalia vad utplockat så jag fick genast ställa mig å packa upp och fixa lite. Och eftersom vädret var så trist så valde vi att stanna ett dygn till i Kungälv så jag har jobbat en stund idag med.


Imorgon är det Vikinga marknad så då är det massa knallar som ställer ut sina stånd fullsmäckade med saker å kläder and u name it. Sen är det många butiker som ligger i Kungälv som oxå har ett å annat fyndställ å bord.. Och ni hittar oss som vanligt utanför Jeanette där vi delar plats med Sweet..om det inte spöregnar för då ställer vi marknadsbordet utanför våran entré inne i gallerian.(vid cafét) Där kan ni göra grymma fynd som vanligt.

Ha en fortsatt mysig torsdags kväll trots det trökiga vädret!!

Kram Annika♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0