Tisdag!


Heje!!

Hoppas ni alla mår bra..!!Som vanligt nu förtiden har jag inte så mycket "Småtufft" nytt då jag fortfarande mest går å dräller..Idag är vi i Kungälv faktiskt,valde att lämna ett soligt paradis för räkningshögen i Kingriver.. Tjejorna leker i sitt rum och är helt eld å lågor över sina leksaker och sitt rum..haha Emmie har ju inte varit hemma på 3 och en halv vecka så dom är som nya;-)..

Har haft nga härliga dagar sen jag skrev sist med båtturer,sol å bad och massa trevligt besök. I lördags gjorde min syster yster å Johan Paella nere vid sjöboden..så fantastiskt gott och trevligt. Mammas bror med familj var där och våra norska grannar var med och vi hade en helt magisk kväll.



Min älskade syster och svåger.. "kockarna"..i sällskapet:-)



Min kusin Maria och Emmie utanför sjöboden.



Utanför sjöboden i väntan på den goda maten.



Jag å trollen på en liten båttur..

Ha en fortsatt bra dag!!Ska snart ner till butiken och kolla om det har kommit lite nytt!! Lyckades tappa min kamera i lördags så den gick åt fanders så jag får köpa en ny i veckan. Blir såååå trött!!!
Men jag är snart tillbax..

Kram /Annika♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0