SEMESTER:-)

Gokväll!!

Sitter här i Hunnebo utan söndags ångest för nu har jag semester!!! Så härligt. Min kära sambo fick dock åka ifrån paradiset för att jobba en vecka till. Men vi blir allt kvar här, har inget hem å göra. Söta Linn sköter ruljansen på Småtufft och som ni vet pågår våran stora REA!! Finns fortfarande en hel del fynd så passa på:-)..

Sorry för dålig blogguppdatering men i detta underbara vädret tar det emot att gå och starta upp denna sega dator samt att det inte har hänt så mycket dom senaste dagarna mer än att vi bara har njutit och slappat. Antar att ni har gjort d-samma i helgen.



Nere vid lekplatsen..(Metoo klädd).



Mormor och Emmie spanar på Winnie när hon tar ett kvällsdopp idag.



Något kallt...ouiii!! Imorgon ska jag sikta på att ta det första havs badet för i år:-)

Har fixat mig en iphone nu som jag håller på att lära mig så snart kanske jag fattar hur man bloggar därifrån..Men jag är helt grön och behöver Elisabets hjälp..haha. Så snart så..!!!

Ha en grym vecka..från mig hör ni snart igen:-).

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0