Lördag!!

Gomorron!!!

Japp, då var kylan här igen.. -15 på termometern. Nu menar jag verkligen att jag hellre ser +10 och regn, för nu e jag så trött på denna kyla så jag spyr!!

Idag e jag ledig så det e såå nice, Lena och Mamma tar hand om er nere i butiken idag bland alla roliga nyheter. Nästa vecka väntas det massa mer!! För er som har barn som drar 74-92 el. 128-152cl  i storlek har vi en hel det REA kvar som man kan fynda upp till hela 70%. Bebis och 3-7år har gått som tåget förra säsongen så där finns det bara några enstaka rea plagg kvar. Med andra ord precis som det ska vara...:-)..hehe enligt oss ivarje fall!!

Idag bär det av till min söta syster yster med familj i Kungsbacka, var tok längesen vi sågs nu känns det som. Så det ska bli super mysigt. Imorgon hoppas jag hänga lite med min kära Bror och Emilie..!! Har knappt sett mina syskon sen jul, längtar♥.

Dagens outfit:



Metoo tunika och Diesel jeans.



Molo klänning och leggings.

Ha en bra dag!! Ta hand om er.../Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0