Trevlig helg!!!

Haloj!!

Fredag och jag e rätt så sleten..Räknar ner minuterna tills jag får gå hem å fira fredag:-) Fortfarande förkyld..men men jag klagar inte..det e ju bara en förkylning!! Fick ett mail från en kompis som jag inte har sett eller pratat med på länge..som berörde mig så mycket att jag fick en klump i magen och började grina.. Man får sig en rejäl knäpp på näsan och får en att inse att man då å då ska stanna upp och titta sig omkring och se till allt man har..och inte gnälla för det man inte har eller borde göra osv..

Jag vet inte om du läser detta gumman..om så ska du veta att vi tänker på dig och din familj!!!

Idag var det inte så mycket nyheter som behagade att komma..attans;-)..Hoppas att måndag blir en sådan dag då det bara smäller till och låda efter låda dimper in i butiken.. Internet är förtillfälligt helt stört här i butiken, går bara vissa stunder och sen lägger det bara ner. Så på måndag hoppas jag vi kan få det fixat..lätt frustrerande!! Men tack vare mamma så fick jag lånat ner deras dator en stund..så jag kunde jobba lite med webben.

Vill bara önska er en riktig härlig helg!!



Ta hand om varandra!! Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Krya på dig!

Kramiz

2010-01-22 @ 18:16:53
Postat av: Annika

Tack Marika..söt du e/ Kram Annika

2010-01-23 @ 13:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0