Slicka inte på lycktstolpar!!!

Idag har det varit min lediga fredag. Men som vanligt har jag inte fått gjort så mycket som jag hade tänkt. Men det var ju inte helt oväntat. Eftre frukost kom vi i alla fall ut en stund. Ofelia gick och hämtade Emmie och sen lekte dom ute i snön jätte bra. Malcolm och Arvid provade sparken som har stått i skylten på Småtufft. Den ska tillbaka till min kompis Nina som har varit så snäll och lånat ut den till oss. Men vi var bara tvugna att provåka lite. Hoppas att det inte gjorde nått Nina..
Det blev ett väldigt snabbt avslut på utevistelsen när Ofelia slickade på en lycktstolpe. Tungan sätt fast, blodet rann och Ofelia skrek. Innan jag hann få tag på varmt vatten så hade hon dragit loss sin stackars tunga. Tungan är lite skinnflådd men den läker väl fort hoppas jag. Stackars Emmie satt och tittade och fattade ingenting.

Snöskottning när alla var glada..

Sparkåkning.
Innan sovningen fick Malcolm ett hysteriskt utbrott för att vi skulle stänga av wii spelet. Fram till idag har vi inte haft några problem med det, han har skött spelandet jätte bra, och stängt av när vi har sagt till. Men idag gick det inte. Så arg som han var idag har jag nog aldrig sett honom, och han skulle till och med flytta hemifrån. Så imorgon fick han en spelfri dag.
Nu sover dom ialla fall gott och laddar inför imorgon när jag, Annika och små tjejerna ska på Pippi teater, och Robert, Ronnie och dom två stora ska på bio.
Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på Let´s dance.
Elisabet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lilltjejen... men vem har inte slickat på en lyktstolpe när man va liten? =)

2010-01-08 @ 21:22:22
Postat av: Elisabet

Jag vet...dom flesta har väl gjort det nån gång. Men jag tyckte så synd om henne, hon fattade inte alls vad som hände, helt plötsligt satt hon fast.

2010-01-08 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0