Onsdag

Gomorron!!!

Onsdag och min lediga dag!! Så underbart att ha en ledig dag såhär mitt i veckan..!! Vi har inte bestämt oss vad vi ska hitta på än, men just nu känner jag bara för att ta det super lugnt och bara ha en slappar dag!!



Emmie i Molo tröja och Metoo kjol. ( Molo tröjan och dess mönster fortsätter nu i vår/sommar.)

Kom inga nyheter igår heller..så hoppas förbrilt att det kommer ett gäng i dag. Då vi har dragit ihop all REA så ser det väldigt tomt ut i butiken, så flera frågar oss om vi ska lägga ner..haha..Men NEJ det ska vi inte!!! Ni blir inte av med oss i första taget;-). Tack förresten för alla mail ang.vilka märken ni saknar och vill ha in i butiken. Det uppskattas att få lite feedback runt det..samt hur vi sköter oss :-)!!

Igår gjorde jag en god gärning;-).. Tog med en hemlös in på Maxi och köpte nga korv m,bröd och dricka till honom. Han blev jätte glad..och det värmde!!Tänk va lite som ibland behövs för att glädja någon annan. Man får sig en ordentlig tankeställare om vad som är viktigt här i livet..!!

Ha en bra dag alla!!! Lev i nuet,livet kommer inte i repris(vad vi vet)..!!!

Kram Annika♥




Kommentarer
Postat av: Linn

Haj ! Va du e go, han uppskattade det nog mer än vad man själv nånsin gjort vad man än tryckt i sig.

2010-01-13 @ 13:26:08
URL: http://sweetstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0