Malcolm 5 år!

Tänk att det har gått fem år. Tiden gåt verkligen så fort som alla säger när man har barn.
Det var en glad kille som vi väckte imorse. Som han har längtat efter sina kalas. Släkt kalas idag och barn kalas imorgon.

Ofelia blev så glad när Malcolm sa att hon kunde få hjälpa honom att öppna ett paket.

Gissa vad han har gjort hela morgonen...spelat kanske?
Till idag har Malcolm beställt en döskalle tårta..vi får se hur jag lyckas få till den. Lägger ut ett kort på den sen.

Här kommer lite kort på Molo kille som Annika lovade.





Visst är dom coola. Det är så konstigt för dessa har hamnat i Malcolms garderob, måste vara samma person som har varit hemma hos Annika och lagt kläder...
Om ni undrar var webbshoppen har tagit vägen så är den snart igång. Korten är tagna, men vårat internet på Småtufft har försvunnit så vi kan inte lägga in varorna, men vi hoppas snart att detta ska vara åtgärdat.
Nu ska jag gå och fixa iordning lite till så jag blir färdig.
Elisabet

Kommentarer
Postat av: Anonym

T-shirten i mitten måste nog min bilgalne lillkille få...

2010-01-22 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0