Magsjuka.

Idag var det magsjuka på programmet. Inte riktigt vad jag hade planerat men ibland måste man vara flexibel...
Den drabbade var Ofelia. Det är helt otroligt vad barn kan vara opåverkade av att vara sjuka. Själv hade jag legat helt utslagen. Men inte hon. Imellan kräkningarna gick hon och grejade lite och tittade på tv.
Fram emot eftermiddagen tog hon en tupplur, och nu ser det inte ut som om vi får henne i säng det närmaste dygnet.
Nu är det bara att vänta och se vem som är nästa på tur. Eftersom jag ska jobba imorgon hade det varit bra om det inte var jag, men just därför så blir det väl det...

Precis innan tuppluren var hon så lugn.

Malcolm hade så där halv kul idag när han inte kunde leka inne med kompisar.

Efter tuppluren kom party Ofelia fram. Socker kicken av colan har väl antagligen gjort sitt oxå.
Nu ska jag gå och tvätta ur hinken iväntan på nästa "hinkbesök". Ha en bra kväll!!!
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0