Hjälp oss!!!

Gomorron alla i kylan!!!

Idag jobbar jag halvdag, så lyxigt! Så jag börjar inte jobba förrän klockan 14. Som ni redan vet pågår REAN för fullt i butiken..men nästa vecka ska det nog ramla in lite vårnytt för er som väntar på det:-)..Jag längtar som en tok..med andra ord, jag e trött på kylan och vill ha VÅR nu!!! Ngn mer som längtar???

Vi har beslutsångest..finns så många fina märken som bara skriker SMÅTUFFT..men vi kan ju inte ta in alla, det går ju inte. Så nu när vi far till mässan i februari så ska vi gå runt och bestämma oss för dom bästa!! Men vi behöver eran hjälp..Vi vill ju att ni ska få vara med å bestämma oxå...det e ju trots allt ni som får oss att överleva.

Så maila mig om ni kommer på något kul märke som ni saknar...eller skriv i kommentarerna under. [email protected] .

Ses mellan rea hängen sen:-)



Ha en bra dag!!! Kramelikram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0