Grillning i skogen!!

Gokväll!!

Idag har jag haft en riktig fixar dag, så jag e som vanligt helt slut såhär på kvällskvisten. Har gjort allt från att frosta av frys till att rensa barnens rum..är mäkta stolt över mig själv..hehe



Får lite expert hjälp. kul att leka med all is. /Den söta diesel toppen Winnie har på sig har vi några kvar av, så den kan ni fynda på tisdag!!

Sen var det dax att möta upp grannskapet å gå på reflex jakt i skogen med korvgrillning och fika!! Super mysigt. Så med ficklampor i högsta hugg och kläder så vi skulle kunna sova i en igloo bar det iväg:-)..





Sen ville inte Emmie å Ofelia skiljas åt så Ofelia följde med oss hem en sväng och dom lekte super. Så nu sover tjejorna och snart e det dax för mig att göra d-samma. Måste ju vara utvilad så jag orkar upp till jobbet imorgon.

 

Äntligen REA, och det bästa med det är..att snart kommer det massa nytt!!! Yippi:-)

Kram å gonatt!! / Annika

P.S Ska hälsa från Elisabet att henes bloggtorka snart e över, kanske får ett inlägg idag om vi har tur;-).

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hejsan! Tack för trevlig rea! Klara springer omkring supernöjd i Molo-fynden :-)

2010-01-05 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0