Elisabet 31år...!!!!:-)

Heje!!

Hipp hipp Hurra för idag är det Elisabets födelsedag!! Grattis vännen..tyvärr har hon inte legat på en solstol i Bali och firat sin dag utan hon har fått hänga med mig hela dagen..haha. Klockan 06.00 ringde våra klockor och det bar av mot Borås i snö"modden" för ett inköp hos didriksons. Så nu har vi köpt till nästa vinter..och det var som vanligt massa fina färger och nya finesser och detaljer!! Så lova mig nu alla som är ute efter en ny nästa år..KÖP i tid!!



Friends♥ Emmie och Ofelia i lika outfits:-) Och jag lovar det var inte planerat..Klänningar från Metoo(Vårnytt)

Gud vilken fin tavla familjen Warpers hade gjort, eller hur?? Kanske vore något för oss oxå, super rolig idè..!! Börjar ni bli lite tävlings sugna förresten?? Snart e det dax för en ny tävling här på bloggen..och även "ny"premiär av webbutiken. Så den som väntar på något gott....

Jösses, va jag gäspar. Märks att man inte e van att gå upp tidigt. Här hemma har vi vänt lite på våra rutiner kan man lugnt säga. Så på ett sätt är det faktiskt rätt skönt att komma tillbax till vardagen på måndag. Och jag tror allt att tjejorna håller med mig, även om dom har älskat att vara lång lediga så ska det nog allt bli kul att träffa alla vänner.

Gonatt på er alla  och sov så gott:-)

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Marika

2010-01-07 @ 22:11:20
Postat av: Marika

Kul med nya inköp. Agnes blev mycket nöjd med nya leggingsen. Hon skuttade runt i dem framför spegeln hela kvällen. Toppen att det är så smidigt att byta storlek hos er!! Kram

2010-01-07 @ 22:14:34
URL: http://www.majalin.se
Postat av: Sanna

Kul med tävling =)

2010-01-07 @ 22:59:58
Postat av: Anonym

Superfina klänningar!!! En sådan måste jag ha till dottern! När finns den i affären?

Kram Karolina

2010-01-08 @ 08:32:44
Postat av: Annika

Marika= Va bra att dom passade:-)..



Karolina=Klänningarna finns redan i butiken, fast nu under rean har vi hängt in dom. Så det är bara att fråga efter dom så hämtar vi dom. Men nästa vecka bör vi få ut allt!!



Kram på er!!!

2010-01-08 @ 09:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0