Snökaos!!!

Gomorron!!

Snö kaos...va e detta, jag orkar inte med skiten längre. Det e nästan så jag börjar längta efter 10 plus och regn. Inte riktigt kanske men snudd där på:-)..

Onsdag och våran lediga dag..idag kan man kanske hitta på något. Då vi andra har klarat oss ett dygn till så e det slut med isoleringen..men vad ska man hitta på!! Känns inte som ett väder man e ute å fin åker i direkt och ut..nej tack. Och jag tror ingen är speciellt sugen på att komma hit heller, hade inte jag varit ivarje fall.

Som tur är ska jag på inköp i em hos Diesel så då händer det något ivarje fall för min del. Väntar förbrilt nu på Diesels vår kollektion. Det enda som har kommit är denna ur söta top. (nedan) och jeans på stor tjej och kille(8-14år). Men det kommer snart massa mer...:-).



Ha en bra dag alla och kör försiktigt ni som ska ut på vägarna!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0