Nyheter..

Hej!!

Säger bara fan,fan,fan..jag vet att man inte ska svära så jag har lagt tre kronor i svärburken,jag lovar:-). Men nu har magsjukan kommit till oss. Tidigt imorse hörde jag ett vrål från Emmies rum, och så var hela hon och sängen ner spydda..

Men jag klagar inte..:-)..det e ju "bara" magsjuka..kunde ha varit värre. Men det blir till att vara hemma och hoppas att hon träffar en hink nästa gång samt att vi andra slipper skiten. Så här spritas det för fullt just nu:-). Ronnie får komma och lösa av mig sen då jag behöver få lite gjort på jobbet och lösa av Elisabet.

Igår var vi som sagt vid svarte mossen och kollade på när Ronnie spelade, som han redan hade räknat ut innan så förlorade KSK men det var ett kul jippo med massa folk.



(Bild tagen från IFK kungälvs hemsida)..Jag och Emmie sittandes i pulkan, fastnade på bild:-)..konstigt!! jag som aldrig fastnar annars.

Coola vändbara vår mössor från Molo.. Och nu har det kommit in lite mer Villervalla. Elisabet packar upp för fullt i butiken:-). Fick precis en dax fräsch rapport där ifrån.

Nä, dax att tvätta och skura..inte riktigt vad jag hade tänkt mig idag..
Ha en bra dag alla, ta hand om varandra och hoppas ni har fått en bättre start på veckan än oss..

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0