Längtar till solen..

Rastlös..

Jösses va slappa vi är här hemma..har legat och kollat på Ronja Rövardotter precis, det var ett tag sen man såg på den, vad jag kom ihåg så tyckte jag den var lite små läskig när jag var liten med gråvargarna och vildvittrorna men tjejorna satt som små ljus och tyckte den var jätte bra.

I helgen bokade vi en resa tillsammans med Elisabet och Lena med familjer. Ska bli riktigt kul!! Halva resan är nästan längtan..att man har något kul att se fram emot.  Vi ska vara riktiga Svenssons å bo på Sunwing..när jag jobbade för Ving för några år sedan så hån log man lite lätt  när man såg alla familjer ramla ut till bussen med väskor och barn som var högt å lågt. Men nu e man där själv..hehe!! Rå diggar Sunvings koncept..allt är uppbyggt så att man som förälder och barn får ut maximalt..Barnen får aktiviteter i massor och vi en välbehövlig vila i solen platt fall:-)..Och dessutom när man reser flera familjer så hjälps man åt mycket och barnen har varandra.



Emmie längtade så mycket idag att hon valde Lollo och Bernie t-shirten..Hon e så glad att hon e stor nog att få vara med i deras klubb till sommaren då dom har en åldersgräns på 3år.



Längtade t o m så mycket att hon valde att ta med simringen till badkaret:-)..

Nedan drömmer jag mig bort till värmen:-)..





Mini disco..

 

Sunving / Mallis -08



Teneriffa -08



Teneriffa -09 / Villervalla solhatt..kom in nya igår:-)..Så vill man vara ute i god tid så vet ni!!!

Nä dax att ta upp ungarna ur badet innan dom förvandlas till riktiga russin:-). Stackarna, har inte hänt mycket roligt för dom idag..jag har mått skit så vi har inte varit utanför dörren på hela dagen. Hoppas förbrilt att jag mår bättre imorgon.

Kram på er å gonatt!! / Annika♥




Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du känner dig lite bättre idag gumman! Lova går runt och sjunger på den där Lollo & Bernie-låten hela tiden och längtar hon med, det är ju bara fyra månader kvar ung haha! Men vad härligt det ska bli :)

Gud vilka fina kläder - ser fram emot att jobba snart. Kramis!

2010-01-21 @ 11:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0