2010

Haloj där!!

Ja. då var det 2010 och livet känns som vanligt tycker jag:-) Igår var dock ingen vanlig dag utan en trött dag, jösses va slappa vi var igår. Tvingade oss ut i pulka backen en timme så barnen fick rastas lite..haha. Barnen var inte heller direkt i sitt esse då dom oxå var uppe sent så det var en härligt gnällig dag då ens tålamod sprack ett antal gånger under dagen!!! Men det var det värt, för kul hade vi:-) Så tack alla underbara vänner!!!



12 slaget med några i gänget...Kyla är det sista Jillsan med familj kommer behöva tänka på. Då dom åker till Thailand i 3 månader..Sååå nice!



Redo för pulka race:-)

Men men nu e vi glada och utvilade och redo att ge oss på 2010 med råge. Hehe...Skulle jobbat idag men som en ängel offrade sig fru Warper..så ni ser 2010 kommer bli helt fantastiskt:-). Men men eftersom jag älskar mitt jobb så kan jag inte slita mig därifrån så jag ska ner lite senare och inventera klart;-)

Men i år kan jag lova er att jag inte behöver räkna så mycket ytterplagg, äntligen en riktig vinter. Now we talking!!! Så kul, hoppas att ni som kommer och är förbannade över att vi inte har något kvar kommer lära er en läxa att vara ute i god tid senare i år. Hade en man i veckan som skällde ut mig efter noter pga av att han alltid köper overall till sin pojk på rean under mellandagarna och att han hade räknat med att göra det i år oxå. Förstår inte hur vissa funkar, men alla är vi olika!!! Och tur är väl det!!



Dax att ta tag i dagen..

Kram på er alla och god fortsättning..../Annika♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0