Vår nytt och förkylning!!

Haloj alla!!!

Nu händer det... ögonblicket jag gillar skarpt!! När vi förvandlar rea butiken till en ny fräch vår och sommar butik!! Nu får vi som sagt nyheter hela tiden och vi fyller på i den takt vi hinner. Elisabet har fotat allt, så nu blir det bara till att få in det i butiken på nätet oxå:-)..

Två av flera molo styles som kom i måndags..Ska visa fler sen, kunde inte hålla mig bara:-).

Idag är det onsdag och min lediga dag, jag e grymme förkyld..har klarat mig hela hösten och början vintern men du gick det tydligen inte längre. Så det blir en lugn hemma dag då Winnie inte heller e på topp. Så jag vet inte vad vi ska göra med den lilla duracell kaninen bara..skicka över henne till Robert kanske..hehe.

Det händer grejor ska ni veta på Småtufft, snart e det dax att släppa bomben..Bara allt blir klart!!! Så jag hoppas att jag gjorde er lite nyfikna nu...hehe snart ska ni få veta!!!

Kram på er och ha en grym dag!!!/ Annika♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande! Hoppas ni skall öppna en butik till som jag kan ansvara för =)

2010-01-20 @ 17:14:12
Postat av: Marika

Ja, visst har du väckt nyfikenheten! Undrar vad det kan vara?! Härligt att våren är på väg, åtminstone i er butik. Ha det gott! Kram

2010-01-20 @ 21:09:08
Postat av: Marika

Ja visst blir jag nyfiken! Vad kan det vara som ni ska hitta på nu?! Meddela snarast!! Tur att våren är på väg, åtminstone i er butik ;) Ha det gott! Kram

2010-01-20 @ 21:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0