Söndag!!

God söndags morgon alla!!

Hoppas ni alla mår bra!! Vi mår tipp topp pch peppa peppa så har vi inte råkat ut för någon magsjuka än!! Så hoppas förbrilt att vi slipper..Igår kväll när jag pratade med Elisabet så hade ingen annan fått det, så förhoppningsvis så var det bara Ofelia denna gången...



Dax för kalas hos Tilda!!



Emmie tröst åt lördags godis när hon inte fick gå på kalas!! Åter igen i Metoo klänning/vårnyhet.

Igår hade vi "fin" besök här, min underbara faster och kusin var här..Har inte träffat min kusin Lena-Maria på flera år. Hon bor i Toscana och innan dess bodde hon i Barcelona. Det var super mysigt å se dom..!! När man hör vilket äventyr hon lever i nu så....shit vilken Svensson man är själv..hehe. 



Lena-Maria och faster Kerstin♥

Sen var det rensning av barnens garderober..jösses va jag fick rensat!! Nu finns det allt plats för massa fina vårnyheter!!! Molo kommer i veckan och jag bara längtar efter deras super fina vår kollektion. Och Desigual ska väl oxå dimpa ner snart!!

I fredags hade ju vi fredags besökare..och det blev sent som vanligt när man har trevligt..  och nu ska här slappas innan det bär av ner till Freddie och Lena för lunch..så lyxigt!! Så vilken helg..Såå nöjd:-)



Meja och Winnie har show för oss..dom letade i Winnie garderob och kom ner så här.. Helt otippat tog Winnie jeans på sig samt den nya Metoo blusen som kom i veckan..!!

Nu hoppas vi på en riktigt nice vecka, en frisk sådan..och med massa nyheter!!!

Kram på er!

Annika♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina kusinbarn! Fin moster/faster! Fin kusin! :-)



kram!

2010-01-19 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0