Måndag 11/1-2010

Haloj!!

Måndag och det kära vardags hjulet har börjat snurra för fullt igen. Gick förvånadsvärt lätt att få upp kidsen ur sängen imorse och det var inga sura miner när det skulle lämnas på dagis heller, så det var en riktigt lyckad start på veckan!!



Har min sena vecka nu så jag e fortfarande kvar på jobbet. Ska snart dra ner gallret och åka hem. Vi har haft full rulle här idag,har det varit tomt på folk så har jag å Elisabet städat för fullt samt börjat knåpa ihop Villervallas order för nästa höst, som snart ska vara lagd.!! Men nu e vi som sagt så gryyyymt sugna på våren,är inte ni?..Ska komma lite leveranser nu i veckan och vi väntar med spänning:-).. Vi är som barnen på julafton när det kommer lådor, vi bara dyker ner i dom..haha!!! Känner på mig att detta kommer bli den bästa säsongen ever.., Kommer så mycket fint!!!

Nä, dax att ge sig ut i den bitande kylan..är så trött på den nu. Och det gör inte saken bättre att jag precis var inne i resedagboken och fick se underbara foton på mina vänner som är i Thailand och lyxar det!!

Ha det bäst mina vänner!! Höres imorgon bitti

Kram Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0