Söndag!!!

Gomorron!!!

Då var det söndag, och imorgon drar vardagen igång på riktigt igen. Så då blir det till att ställa klockan och förmodligen blir det en aning tufft att få väckt dom små trollen. Nu har man ju ingen julkalender m,paket att locka dom med heller:-)..Attans..!!

Igår var som sagt en fullspäckad dag..När Elisabet stod här utanför med bilen och jag å Emmie skulle stressa iväg så gjorde jag en klassisk vurpa..benen bara försvann och jag hamna på svanskotan..gjorde så ont så jag började lipa. Men det fanns ingen tid för gnäll;-) så snabbt in i bilen och full gas till Pippi,och givetvis inte en parkering någonstans. Som Elisabet skrev blev det till att bära tjejorna från Lisebergs södra parkering. Pust å stånk och med en värkande rygg och svanskota..men var gör man inte för dom små liven!!! Vi vill ju inte missa något..

När teatern var färdig så väntade jag och tjejorna på Universeum medans Elisabet hämtade bilen, så tjejorna slapp gå samt frysa ihjäl. Men idag ser jag på termometern att det bara är -6 grader..jösses va varmt..hahaha. Kanke ska ta shortsen idag:-).





I väntan framför ormarna på Universeum.



Hockey match hos Warpers..



Emmie spelade och sjöng för glatta livet..

Ha en bra dag så höres vi snart igen!!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0