Bad och snö.

Efter frukost idag som blev lite tidigare, ca 10, så åkte hela familjen till simbadet. Jag kan ju inte påstå att jag längtade efter det imorse när man tittade ut, men när vi var där var det himla mysigt. Barnen var super glada och badade som fiskar. Sen blev det lunch på badet.
Nu har Malcolm och Robert byltat på sej alla kläder som finns och gett sej ut för att skotta.

Det första Malcolm skottade var framför kattens ingång. Han tyckte lite synd om Kosmos som hade en jätte snödriva framför luckan.

Ofelia tycker att det är så där kul med snön som ör omkring, så hon valde att ta det lite lugnt i soffan framför tvn. Själv ska jag försöka plocka undan julen, för nu är jag trött på den. Få se hur långt jag kommer innan nån behöver hjälp med något...
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0