Fredags mys..

Haloj alla!!

Nedräkningen till helgens start har börjat..Står fortfarande i butiken då det är min sena fredag men snart får jag gå hem å mysa jag oxå:-). Igår var det precis som vi trodde, ingen anstormning direkt..några få tappra trotsade vädret och gav sig ut!! Så stort tack till er♥..

Det fortsätter att komma varor..synd att det inte går ut ur butiken lika fort bara.!! Vi vill ha vår nu!!! Idag fick vi regnoveraller från 74-98 från Metoo, grymma! Vi har även fått två delade set med avtagbar fleece,inte alls fel nu i övergången..! Om det nu blir någon övergång vill säga,men det kanske bara smäller till. Men då har man ivarje fall ett vanligt regnställ i det oxå..Och regn lär vi ju inte slippa undan ivarje fall. Ska ta kort på dom och lägga upp till er sen.

Snart kommer Winnie, hon ska hjälpa mig lite här i butiken. Sen ska jag släppa av henne hos Mormor och morfar. Hon ska sova där i natt och fredags mysa med dom. Skönt att få vara ensam och "minst" ibland och få ha dom helt för sig själv.



Chokladbollar till myset!! Malcolm och Wnnie

Imorgon är jag ledig så det ska bli lyxigt!!Ha en riktigt härlig fredags kväll alla!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0