Onsdag!

Gomorron!!

Onsdag och ledig i vanlig ordning!! Helt slut, är inget annat nu förtiden!! Undra om det är vädret som spökar lite men framför allt är det nog allt som händer i mitt lilla huvud..Ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar, man vill så mycket men man hinner inte med..och så gör det att man bygger upp någon inre stress och blir helt utmattad..!!Ja, jösses, tur att man gillar det man gör;-)..



Idag står det inte mycket på programmet, något får väl hända så inte mina små duraceller springer på väggarna:-). Men vad, är frågan!!??! Dom e nog inte super sugna att ligga framför burken å kolla på OS direkt..Ska säga att det där med sport är inte min 100%grej men börjar jag titta som igår med Björn ferry så e jag fast!! Går helt in i det..kul att han vann!! Så heja Sverige!



Denna står överst på Emmie önskelista..Som tur är så varierar det varje dag..!!För den här blir det inte..haha

Vill önska er en härlig dag!! Mamsen och Eva-Lena är på plats i butiken och hjälper er idag..bland 15 stora lådor som kom igår..haha.Så dom lär ha å göra..medans jag ska försöka att inte tänka jobb utan bara vila "hövvet"..hur det nu ska gå.."mamma,får vi göra det" "mamma,färdig" "mamma, hon nyps";-)..♥

Kram på er!!/ Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0