Snö,snö och åter snö!!!grrr

Gomorron..

Då var man insnöad igen..!! Det här e ju verkligen inte klokt!! Kom ihåg sist det var såhär -95 och Mamma kom in och väckte mig å sa att alla skolorna var stängda,gissa om man blev lycklig:-)..och strax där efter ringde dom från ICA där jag jobbade extra och frågade om jag kunde jobba!! Så jag fick åka traktor till jobbet..haha!! Det lär väl knappast hända nu men jag kan inte låta bli att undra hur jag ska ta mig till jobbet imorgon om det fortsätter såhär..



På väg in i grottan...



Inne...

Elisabet med fam fick stanna i Sunne igår och övernatta då vägarna var avstängda!!Så nu har dom börjat sin resa hem igen!! Hoppas det inte e massa problem på vägarna och går friktionsfritt hem.. Emmie pratade precis med Ofelia i telefonen och bad henne skynda sig då hon ville leka:-)..

Dax att äta frukost innan det e dax för etapp skottning!! Tur att min kära sambo och barn fixar den biten..hehe Vissa har det bra;-)..



Kramelikram alla/ Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0