Snopet!!

Haloj!!

Vilken dag..började med att pappa fick hämta mig med sin 4-hjulsdrivna bil och köra mig till jobbet då det inte gick att komma ut med våra. Sen öppnade jag och en timme senare fick jag stänga igen..Ligger en halv meter snö på taket och dom kunde inte garantera våran säkerhet eller kundernas, anledning:takras..Så på egen risk fick man stänga eller ha öppet!! Och självklart stängde vi alla, det e ju inte värt våra liv att stå där några timmar!! Med knappt något folk dessutom!!



Söt klänning som kom i fredags från Metoo!! Gissa om Emmie bara kastade av sig kläderna hon hade på sig för denna prinsess kreation!!

Så nu e jag hemma igen, bra snopet!! Så det blir till att fortsätta att jobba här hemma..med dammsugan b l a. Så ha det gott!! Och stanna hemma om ni inte måste ut å köra!!Blir helt nojig när jag är inne på nyheterna och ser alla olyckor som sker runt om i landet!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

I Harestad kommer vi inte heller ut...

2010-02-20 @ 14:15:55
Postat av: Anonym

Halloj i snöstormen! Ja, det får helt enkelt vänta ett tag med sommar shoppingen... Tänk att det alltid finns något att röja med här hemma. Idag blir alla sängkläderna tvättade. Varm choklad med grädde passar väl bra en sån här dag. Sköt om dig! Snöiga kramar

2010-02-20 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0