Snö!!

Snö snö snö..så var det dax igen!! Jag som såg en strimma hopp igår när solen sken att skiten skulle smälta bort:-)..Men men det e ju super kul för alla barn som har sportlov denna veckan..får hitta det positiva!! Lite sommriga bilder nedan..får en att längta ännu mer!!















Coola image bilder från Nova star..Som snart är på ingång i butiken...Gissa om vi längtar!!!

Hoppas ni alla mår tipp topp och trots all snö å kyla är lite smått sugna på vår nytt..för nu händer det grejor i butiken. Ska fortsätta dagen med att plocka ut allt nytt som kom i slutet av förra vecka..Ska oxå försöka få in all Hummel i web-butiken. Synd att man inte kan klona sig!!

Elisabet med familj är ju borta denna vecka och åker skidor..så jag antar att vi inte kan hoppas för mycket att hon ska göra ett inlägg. det e nog fullt ös där uppe. Men jag pratade med dom igår och dom hade strålande sol och grym skidåkning...Får inte alls dåligt samvete.. Winnie har aldrig testat skidor..så nästa år känns det som ett måste för oss att ge oss iväg till fjällen:-)..

Ha en grymt bra dag alla!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

E mössorna lite baggy från Noa Star?

2010-02-16 @ 17:14:49
Postat av: W´s mamma...

Nova Star menade jag naturligtvis...

2010-02-16 @ 18:22:00
Postat av: Annika

Beror helt på vilken storlek man väljer..Jag brukar ta en större storlek till tjejorna så att dom bli lite "baggy"..tycker det e lite coolt;-)



Hls Annika

2010-02-16 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0