Snö kaos!!

Haloj alla i snö kaoset!!

Vintern lär inte ge sig än på ett tag..så det e bara att gilla läget!! Oavsett väder å vind så ser vi att ni har börjat bli lite smått sugna på vår nyheter..å det e kul!! Kan ju hoppas att vi får en riktigt bra vår och sommar som kompensation för en "riktig"vinter. Kanske för en gång skull kommer i fas med årstiderna..Som dom var förr:-).

Känns i kroppen att jag tränade igår vill jag lova..jösses, fru stelben..hehe!! Kändes som jag hade blivit påkörd av en buss imorse..vill inte tänka på morgondagen, det lär väl vara värre då!! Tur att man e ledig!!

Lite fina Lip-fish kläder:



Räven och grodan:-)



Hajarna:-)



Kanin klänning och leggings:-).

Nu håller vi på med webbutiken järnet. Idag har vi fått in Desigual tjej, på torsdag ska jag köra in Molo och Desigual kille och Hummel..och givetvis massa annat!! Men nu äntligen har vi hittat en teknik så det blir bra bilder med vit bakrund. Gå in och kolla på Desigual tjej och se..:-)..

Kram på er!! Hörs imorgon!

Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0