Mässa i Cph!!

Gomorron!!

Mitt tidigaste inlägg ever *gäsp*..,fick inte igång det igår av någon konstig anledning. Tror det var fel på blogg.se då internet funkade i övrigt. Ska snart åka och lämna mina små sessor på dagis och sen åker vi..!!! Ska bli super kul som alltid att komma iväg några dagar. Spännande med mässa och se om vi hittar massa nytt samt att vi ska göra en del inköp..bla Molo,Nova star och hummel..



Emmie har krypt in i overallen..ser knappt hon är där:-)..Länge leve Molo overallen!!

Sen blir det mysiga restaurang besök och lite shopping på det..I like! I början av nästa vecka kommer ett nytt lass med varor från Metoo och Nextlevel..och det är efterlängtat vill jag lova. Trots massa snö så har vi haft en del snurr på vårens nyheter och gapar därför efter mer:-).

Elisabet har ju skaffat iphone så det kanske blir ett å annat inlägg från den, om hon har lärt sig det vill säga.. Annars hörs vi på fredag. Tills dess får ni ha det grymt bra!! Ta hand om er så hörs vi snart!!

Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Ugly Guck och Bombibitt har jag handlat när jag har varit i Danmark...

2010-02-10 @ 09:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0