Måndag

Hej på er!!

Måndag och jag e ledig..!! Rätt skönt faktiskt att förlänga helgen lite samt att slippa måndags ångesten på söndag kvällen;-).. Anledningen att jag & barnen är hemma är att barnen ska gå på dagis på onsdag vilket normalt sätt är våran lediga dag. För då ska vi ta oss söder ut och ner mot mässan i Cph. Ska bli grymt kul som vanligt!! Hoppas vi hittar några riktigt bra märken som vill bo på Småtufft en stund innan dom flyttar in till era barns garderober:-). Som vanligt ber jag er tipsa oss om det är något märke vi ska glutta lite extra på... [email protected] .




Hade dock ett litet möte idag på fm, så det var bara att ställa klockan och dra ner med kaoset. Emmie är bra gnällig då hon har åkt på stans förkylning och givetvis vad det något strul med tv:n på jobbet. Men men..vi fick göra det fort och jag kände att min koncentration var si sådär, som tur var så var att mamsen och Elisabet oxå där. Sen gick vi in till Linn på Sweet och då bjöd hon tjejorna på bullar och dricka:-),lyxigt värre.. Dom har förresten fått in massa fint på Sweet nu.. www.sweetstar.se . Vet inte hur mycket dom har fått in på webben än..men jag vet att det är på G.



Nu ska det städas eftersom det inte blev något av det i helgen. So long..

Ha en fortsatt fin dag alla!! P.S Mot slutet av februari kommer Nova star,Quiksilver och I dig denim..Längtar..!!

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Hoppas ni hittar något märke som e nytt som inte alla har med ett bra pris... å så roliga accesoarer... kanske några till mammor oxå =)

2010-02-08 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0