Lurad!!

Blir nästan lite förbannad...för er kunders räkning!! Har kollat in lite olika webbutiker och vad ser man, massa varor som ligger ute till fullpris som är flera säsonger gammalt!! Inte för att det är något fel på produkterna..men borde man inte upplysa kunden om det!??! Vissa har sten koll på vad som är säsongens,men långt ifrån alla!! Jag hade känt mig lurad om jag hade klätt på barnen kläder som jag precis har köpt och så går man in i en butik dagen efter som säljer samma varor för 70%.. Och det e helt sant på våran slutrea nu har vi 50-70% på massa varor som ligger där ute i cyber världen för full pris!! Enligt mig.."skandal" haha får använda lite OS termer nu när det är igång!!



Winnie med kusinerna Lotta å Malin!! På dagen exakt lika stor som Emmie är nu!! Vem vet du kanske hittar någon av dessa tre toppar på någon webbis..haha /Lotta Metoo,Winnie Ticket, Malin Diesel;-)

Åhh jag bara längtar nu tills våran webbis sätter igång på riktigt, då jäklar!! Där ska det bara vara nytt och fräscht!! Innan vi drog igång det här projektet så trodde vi nog aldrig att det skulle vara så mycket jobb som det verkligen är!! Och självklart e det extra tufft då vi inte är några geni bakom burken.. Elisabet lär sig nya saker varje dag nu så snart så:-)..E det dax att marknadsföra den och köra så det ryker!! Och hoppas på resultat för hårt arbete!!

Ha en fortsatt fin kväll hemma i stugorna!!!Ses kanske imorgon i butiken!!

Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, vad jag blir nostalgisk när jag ser Lottas skjorta! Agnes hade en likadan och hon älskade den!! En kompis har ärvt den och hennes dotter gillar den lika mycket. Väl använd alltså!! Ett tips på vinteraktivitet är pulka/skidbacken i Fontin där barnen gillar att roa sig. Vi är där och sliter på snön varje dag ;) Gott att komma ut mellan alla fikor på lovet... Verkligen sugen på shortsen du visat från Quiksilver!!!! Väntar bara på sommarsolen. Var på Sweet och handlade sommarens Desigualklänningar och anar lite av framtiden. Det låter som en höjdaridé! Stora lovkramar från oss!

2010-02-17 @ 20:57:28
URL: http://www.majalin.se
Postat av: Hanna

själv har ingen aning om vad som är nytt och gammalt, haha!



lovar att göra lite reklam för er så fort webbisen är igång... ^^ bara att hojta!!



kram kram

2010-02-17 @ 22:45:02
URL: http://hannaofsweden.se
Postat av: Anonym

Tack Hanna!! Söt du e:-)..Får hitta på något med någon kul tävling eller ngt!!



Ja, erkänn man blir nostalgisk Marika..Älskade oxå den skjortan!!Tack för bra tips!! Hur går det förresten med hus bygget?? Ja erkänn det lät spännande med Sweet:-)..



Ha det grymt bra!! Ta hand om er



Kram Annika

2010-02-18 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0