Lördag och back in Kungälv:-)

Gomorron!!

Då var man tillbax igen efter några mysiga dagar i Malmö och Köpenhamn. Har haft det riktigt skönt men det tar på krafterna vill jag lova, blir ju en aning sena kvällar och tidiga mornar och på toppen av det har min förkylning växlat upp en växel.



Det går vilt till här hemma när tjejorna brottas..haha. Emmie hämtade hjälmen och satte den bak å fram:-)

Som vanligt hittade vi massa nya märken som vi gillar, tyvärr kan man ju inte köpa allt..Utan man får ta ett el.två nya märken per säsong. Man har ju sina andra starka varumärken i butiken oxå. Och så får man ta bort något man inte säljer så bra av..Det gäller ju att hela tiden pröva sig fram så att ni ska få den ultimata mixen på varumärken,prisklasser och styles..Och man vet ju inte om det funkar om man inte provar. Men det är en del av charmen i denna bransch..som jag bara ÄLSKAR!!Ska snart presentera det nya som händer!!



Längtar nu massor efter I dig denim..Erkänn coola jeans. Håll ut, slutet av februari!!

Jag bara längtar till på måndag då det ska komma massa nytt..så gissa om jag får slita nu iveckan då Elisabet åker till fjällen i morgon fm..Tur att mamma ska komma ner och hjälpa till lite och att Eva-Lena är där. För nu e vi på hugget att fortsätta fylla butiken med vår. Lite terapi att se alla dessa vår nyheter och slippa tänka på kylan och snön i några timmar..haha. Är så trött på den nu..;-).



Tjejorna var glada att se mig och min kära sambo med hoppas jag!! Nu e det dax att ta tag i dagen, får se vad den leder oss till idag!!?? Antar att den blir en aning lugn med tanke på förkylning och trötthet. Men man vet aldrig!! Höres lite senare..

Kram på er och hoppas ni får en härlig lördag! / Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0