Lördag!

Gomorron mina vänner!!

Hoppas ni har sovit gott..Det har vi kan jag lova! Emmie vaknade nu, så lyxigt!! Så ska snart ner och hämta Winnie så familjen blir komplett:-). Pratade precis med henne och hon hade haft det super mysigt!! Mamma ska till en vännina i Bollebygd, annars hade nog Winnie stannat där hela dagen om hon hade fått:-)



Emmie vill hämta syster yster NU..tänk va dom saknar varandra när dom är borta från varandra.

Lena och Susanna kommer ta hand om er på Småtufft idag!! Så ner och shoppa med er..haha låt dom få jobba hårt!! Nä, dax att gå ner och äta frukost!! Återkommer lite senare...



Ha en bra dag, hälsar hela familjen "taikon"...Visst e jag fin i min röda klänning!!!??

Kram på er/ Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0