Onsdag!

Hej på er!!!

Onsdag och min lediga dag...!! Pga förkylningar så valde jag att ringa till skolan och säga att Winnie blev hemma idag oxå. Så skönt att bara slappa och ta det lugnt och slippa stressen.

Nu bär det av till Maxi för att handla, ska ge oss på att baka lite:-)Tjejorna vill så gärna baka lussebullar. Har aldrig gjort detta då jag e totalt värdelös i köket men vi ska försöka. Skratta så när vi var på lusse fikat på dagis och alla plockade fram sina nybakta lussebullar och våra stackars ungar fick nöja sig med "lusse gifflar"..haha som tur va fick dom varsin av Tilda å Ella..Så jag måste helt enkelt ta mig i kragen.Nu vill dom göra julgodis oxå vrålar dom..shit!!! Kanske ska smuggla ner en färdig ask med ischocklad på Maxi och trolla lite för dom sen:-)..wish me good luck!!



Winnie i Desigual klänning!!!

Hörs sen!! Och ni glömmer väl inte att det är öppet till 19 hela veckan och att det är erbjudande på Metoo idag. Nytt erbjudande presenteras ikväll för morgondagens lucka.

Ha en bra dag i kylan..brrr

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0