Mellandagarna!!

Hej på er!!

Hoppas ni har haft en riktigt härlig jul. Det har vi, en med massa mys,mat och klappar. Och i allt det mysiga får vi inte glömma av syskon tjiv, bygga ihop leksaker och just nu städas och rensas det för fullt här hemma. Linnéa håller ställningarna nere på Småtufft denna vecka så jag och Elisabet får vara lediga och hänga med våra familjer:-)..Lyx!! Det känns som en riktigt grym julklapp.





Winnie hjälpte i vanlig ordning "tomten" med att läsa på paketen:-). Hon valde sin jul outfit själv, ticket klänning och tights från Tumble n dry.



Emmie:-)..

Då det e riktigt kallt ute så har jag ingen större lust att ge mig ut..men det känns som ett måste att rasta barnen lite, då dom är en aning rastlösa här hemma. Emmie håller på att bli förkyld igen..så jag hoppas att det inte blir något mer utav det då det ska firas Nyår snart ju:-)..Och snart e det dax att börja på ett nytt år och en säsong med massa fina vår nyheter att se fram emot!!!!

Hörs snart igen!!!

Kramar /Annika♥

P.S Vi har lite mellandags REA i butiken framförallt på ytterplagg. I januari börjar vi den stora REA:n återkommer om när så fort vi har spikat datum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0