Fredag!

Hej på er!!

Snart e det dax för oss att börja jobba och därmed fylla web.shoppen och börja blogga på heltid igen:-).. Fullt upp framöver med andra ord. Denna vecka som kommer blir lite taikon då det är inskolningar höger å vänster och mot slutet av veckan väntas det mässa i Köpenhamn. Ska bli grymt kul å se om vi hittar ännu ett nytt och roligt märke. Så vecka 33 blir det mer kontinuitet här:-)



Winnie i Diesel outfit.

Har fyllt på butiken med en hel del höst nytt men nu kommer det som sagt varor varje dag så tycker ni det ser tomt ut på väggarna och ställen så ska ni snart få se en full proppad butik. Nästa veckas börjar dessutom overaller och jackor komma för er som vill vara i god tid i år..



Med det vill jag önska er alla en riktigt grym helg!!!!! Har fått min nya kamera idag så det lär bli ngt mer inlägg snart igen. Har väntat lite på den då jag tycker halva grejen är bilder..vet själv när jag läser andra bloggar att jag tröttnar halv vägs om det bara är massa text.

Kramar Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0