Fredag!!

Fredag...redan? Jösses va fort denna veckan har gått. Idag slutade jag tidigt så nu sitter jag här och e helt slut!! Måste hela tiden hitta på ngt att göra så jag inte somnar i soffan..tjejorna är hos grannen och bakar chockladbollar. Så det är helt tyst i huset. Man e ju inte så van vid dom här marathon veckorna än men snart så är väl allt som vanligt igen skulle jag tro!!

Vi sliter ska ni veta för att få ut alla nyheter. Idag fick vi b la leverans från Villervalla samt Quiksilver. Har haft en grym dag på Småtufft idag så det märks allt att ni är sugna på lite fina höst nyheter till era barn samt till er själva då även Sweet har haft full rulle:-)..



Färgerna och modellerna på Didriksons overaller i år.



Lite jackor från Molo och Didriksons..Saknar dock setten från Didriksons med svart och rosa jacka. Får oxå in jackor från Nova star som jag visade i onsdags samt jackor från Metoo.

Har fått flera mail i veckan igen ang.webbutiken att man inte får upp några varor, vi rensade ju den inför Rean..Men jag lovar att det snart ska finnas varor i den:-). Är det ngt ni ser på bloggen, maila oss gärna så hjälper vi till!!



Emmies nya favvis tröja från Metoo med ugglor på:-).Finns även i rosa.

Ha en grymt trevlig helg alla!!! För er som ska lördags shoppa så ses vi i butiken imorgon!!! Glöm inte att titta i KP då Sweet firar att dom har flyttat in med en grym kupong:-).. Ni får ju inte glömma att "pimpa" er själva:-)

Kramiz / Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0