Vila!!!

Nu är min vecka slut..ledig tills på söndag. Det ska verkligen bli riktigt skönt. Vi har jobbat mycket, mycket hela veckan, men nu är Sweet på plats och det känns som om vi börjar få koll på sakerna.
Robert åkte till Funäsdalen idag på möten och kommer inte hem förren på söndag, så jag och barnen ska försöka att roa oss själva denna helgen. Men det ska nog gå bra.

Malcolm är supernöjd med sin ny fisk tröja från Molo.

Morgonmys i soffan.
Imorgon ska farmor ta barnen en stund så jag kan plocka lite här hemma. Och det behövs. Jag har forfarande inte hunnit packa upp allt från fjällen. Men vi har ju BARA varit hemma en hel vecka...
Ha en bra kväll.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0