Onsdag!

Heje!!

Har precis kommit hem från en promenix med Elisabet och e lite små sur för att hockeyn går på 5:an, hade sett fram emot ett rykande färskt avsnitt av Grey`s nu..Attans!! Men men..får väl zappa mig till någon annan dynga el, kanske läsa för omväxling skull.

Idag har jag och tjejorna varit lediga...så skönt. Har fått massa gjort, så jag känner mig hel nöjd med dagen. Har t o m fått gjort en hel del saker som har hängt över mig, så nu ska jag allt kunna sova riktigt gott i natt.



"ljugar bänken" här sägs det inte mycket vettigt alltid;-)



Affären här på gatan med stans godaste sandbollar..

Nu hoppas vi och håller tummarna för att Fritiof mössorna kommer imorgon el.på fredag. Jag vet att ni väntar och jag lovar att skriva här så fort dom kommer:-)

Hade egentligen inte några roliga news, ville bara önska er en fortsatt fin kväll och gonatt på er!! /Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0