Lördag!!

Hej!!

Härligt med lördag och ledig helg..trist bara att det inte e goare ute! Man blåser ju nästan bort när man går ut, och solen vägrar ju titta fram typiskt nog. Det ska enligt väderprognos bli sol imorgon så vi håller tummarna för det.

Idag var det fotbolls kalas hos Pontus,va gärna utklädd stod det på inbjudan..Då vi inte äger en fotbollströja så fick hon bli stylad med hummel:-)..Såg ut som en riktig sporty spice när hon gick iväg! Och Söta Malcolm i sin coola Gais tröja med Warper på ryggen:-).







När dom stora var på kalas så åkte jag och Elisabet ner till Kungälv och åt lunch med små tjejorna. Dom ville till varje pris ha samma jacka och mössa.."nöjda"..bara förnamnet.



Vi tittade givetvis in på Småtufft och sa hej till Tina och Lena som jobbade idag. Det var fullt upp i butiken så det var riktigt kul å se. Vi försökte muta Emmie och Ofelia så dom skulle pröva Desigual kappan för att se hur den satt på. Dom var inte super sugna..men jag fick ett kort fram ifrån på Emmie och ett bakifrån på Ofelia.Det gick sådär med andra ord:-). Men visst är den underbar!!!



Emmie..♥



Ofelia!!♥

Nu åkte Ronnie för att gå 9 hål i stormen..tänk att golf kan vara så kul. Snart ska Winnie börja på golf kul ute på gullbringa, så det ska bli spännande å se om hon gillar det. Winnie är fortfarande ute sen kalaset så henne har jag inte sett röken av..så det e jag och Emmie som ska gå ner och har pussel VM nu..så här ska pusslas!!!!

Ha en fortsatt härlig helg!!

Ha det grymt bra/ Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0