Sol, sol, sol!

Just nu kan man nog inte ha det bättre än vad vi har det. Barnen är friska (Ofelia äter sista pencillinet imorgon) och solen skiner. Hur skönt som helst.
Igår hyrde vi skotrar allihopa (det blev 8 skotrar) och åkte upp på fjället. Jag drog "nitlotten" och fick Ofelia. Hon sov både på upp och ner vägen vilket innebar att jag fick sitta och hålla henne med en arm och styra med den andra...det var tungt! Idag är jag något stel i axlar och nacke.

Malcolm är laddad för en skoter tur!

Även Ofelia är laddad, sen att hon knappt kommer ihåg att hon har åkt skoter för att hon somnade efter 5 min det hör inte dit.

Uppe på fjället.

En nysoven Ofelia sitter och solar på fjället.
Det har äntligen börjat lossna lite för Ofelia med skidåkningen oxå. Hon tycker att det är ganska ok att åka en stund, bara man får leka i snön sen.

Öva, öva, öva...

Lekpaus.

Malcolm och Lisa bygger en snögrotta.
Nu ska jag gå och smörja in mitt tomatansikte och hoppas på att det ändrar färg till brunt under natten. Kanske blir det inlägg till innan vi åker hem, men jag lovar inget...
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0