Onsdag!

Heje!!

Tjohoooo vilket underbart väder och jag är ledig och kan njuta av det!! Sitter här i soffan på utsidan med datorn i knät. Barnen leker och och just nu e alla vänner och ljudet av skratt och lek får mig på ännu bättre humör.. Morgonen började tufft med en grining Emmie, så vi lunch tid funderade jag starkt på att sätta ut henne på blocket..;-).haha Tur att humöret vänder snabbt på det envisa lilla trollet.



Där Emmie låg imorse..ligger jag nu:-)..



Idag har det även fixats en del i lekstugan!!!

Men nu....njuter jag av nuet!!! Malcolm och Winnie drog precis iväg med cyklarna med Ofelia hack i häl!!Emmie e talanglös vad det gäller att cykla så det är bara att öva å  öva som gäller. I vissa fall är det tur att hon är enveten. Synd bara att hennes mammas tålamod inte är 100 jämt..hihi.

Nä, det e väl bara att ge sig ut och räkna till 100 några gånger, fick jag för att jag skrev att jag bara"satt" och njöt...So long gott folk!! Höres snart igen!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0