Måndag och ny vecka!

Hej å gokväll!!

Måndag avklarad så nu e det snart helg igen..:-)!! Men nästan, tycker veckorna går såå fort nu det e att göra hela tiden. Idag har vi haft Next level inköp i butiken på fm, gick strålande!! Jätte fin kollektion..synd bara att man inte kan klämma i sig i en stl.152 själv!! Det fanns nämligen en hel del JAG VILL HA kläder..om man drömmer tillbax x antal år vill säga..hmm behöver jag säga mer!! Kanske att min sunda vecka åter har dragit igång..känns som det e en och annan måndag i månaden som start skottet går..och tyvärr kommer jag aldrig i mål, tröttnar på vägen.

Men nu ska jag faktiskt ut å gå en sväng!! Och sen blir det tidig läggdax vill jag lova..som vanligt super trött. Ska nog slinka in på hälsokosten och köpa några "krumelurpiller" imorgon..då gör det nog susen ska ni se:-)..ha ha

Gonatt på er alla så höres vi imorgon!! Avslutar med ett underbart kort på mina vänner Per å Lottas söta barn Adam och Amanda.



Amanda i villervalla och Adam i Nova star!! (Höst nyheter.)

Kram /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0