Butiks bilder.

Nu är ännu en vecka snart slut, (jag är ledig fredagar) och jag hoppas att vi slipper vara sjuka denna helgen.
På lördag ska jag och Robert på fest med cowboy / girl tema så vi håller på för fullt att hitta kläder. Det är tur att Annika har ett förflutet inom det området så jag kan låna av henne...
Vi har ju gjort om lite i butiken och jag har faktiskt tagit lite kort för att visa hur bra det blev:

Här är hörnan för de lite större barnen 128-152.

Villervalla väggen. Liten tjej (74-98) som förut var på denna väggen, delar numera vägg med mellan tjej 98-128.

Mina små trollungar i morse. Malcolm i Mexx tröja och byxor med Blixten från MaxCollection.
Ofelia i Molo tröja och Levis jeans.
Nu ska jag fortsätta att jobba. Dom efterlängtade Didriksson setten kom idag så nu är det bara att börja köpa vinterkläder.
Elisabet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0