Onsdag, ledig dag!!

Heje!!

Onsdag och ledig dag..har haft en super duper lugn morgon. Vi klev inte ur sängen förrän 9,det e lyx det:-)..
Vid 12 bläcket kom Susanna och lämnade Anton och Casper då jag skulle passa dom en stund..det gick super bra inte ett bråk eller gnäll. Dom uppträdde för mig och Emmie..ha ha ("det lät sådär"..)...



Casper på "maracasar" eller hur bövelen man nu stavar det:-)..ha ha ( Mexx)



Och Anton på klarinett..eller? Ni förstår hur musikalisk jag e:-)  (Quiksilver pikè och Mexx brallor.)



Och Winnie står för dansen:-). (Diesel klänning och Molo tights)

Nu ska jag putsa och fejja lite och sen ni..så ska jag och min kära sambo på bio...för första gången..ha ha vi har verkligen inte varit på bio en ända gång under våra år tillsammans!! Och premiär gången ska vara här i Kungälv dessutom..:-) Vi ska se sommaren med Göran. Ska bli riktigt kul!! Så det e Mamsen som ska sköta läggningen idag.



Emmie har varit på bus humör idag..satt på bordet och målade när jag kom ur duschen. Hmm (Metoo tröja och tights och Diesel kjol.)



Har varit och snott sin pappas vattenflaska och dricker "kaffe" som Emils pappa gör.. =pisseblött över allt..grr.

Näe nu kan jag inte skjuta på städningen längre, hur sablans trist det än e...Höres mina vänner!!

Kramar/ Annika♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0