Dax för lill"pluttarna" att hoppa ner i overallerna:-)

Haloj!!

Vilken dag..har inte slått klackarna i taket direkt.Sååå lugnt!! Känns som våra kunder inte har tänkt höst å vinter idag:-)..men vi har fått gjort mycket jag å mamsen. Fick 40 lådor Metoo idag med massa fint så vi har fixat och trixat med det..fortsätter imorgon med resterande. Så jag ska foto å lägga upp till er imorgon!!

Trots det fina vädret så e det faktiskt lite små kyligt på morgon kvisten..och e det någon som snart behöver börja med overall så e det lilla bebben..!!



 



Dom övre e från Metoo och dom undre tre från Molo. Har även en multi färgad från Villervalla.

Idag har jag varit stans värsta mamma:-)..gick rakt in med foten i en stol och fick benet på stolen rakt in mellan tårna..å aj/%¤%F..n va ont det gjorde. Och utan att tänka mig för drog jag en harang av otrevliga ord..och då travar givetvis Emmie in genom dörren..och snappar upp vad jag sa och valde att memorera orden och dra dom för mig. Så jag ber till gud att det försvinner under natten så jag inte behöver kolla under lugg när jag hämtar på dagis imorgon:-)...



Kanske funkar om man skrubbar öronen ordentligt!! ha ha trots att vi har badkar envisas hon fortfarande med att bada i baljan..:-)

By the way, våran härliga Linnèa som jobbar hos oss titt som tätt har blivit Sweets modell..så snart får ni allt kolla in henne med alla super fina kläder Linn och Tina säljer på deras web samt i deras två butiker. www.sweetstar.se.
Älskar deras sortiment å fantastiska service♥.

Ha det bäst!!!

Gonatt å kram / Annika♥





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0