Tisdag!!

Haloj!!

Solen strålar ute och trots det har det varit mycket bättre i butiken idag..så det känns ändå som att folk känner av att hösten e på väg när dom åker till jobbet på morgonen:-)..Ser i våran lilla bok där vi fyller i dagens kassa att det var ca.9grader kallare denna vecka förra året..så det e bara att njuta av det fina vädret innan det vänder :-)....

Blir så sur på mig själv men jag missa helt att fota lite god bitar från Metoo och Next level som kom igår..ni ser, minnet e bra men kort:-).. Men jag ringde ner till Elisabet och bad henne att foto lite.. så det kommer sedan:-)



Emmie i Prinsesströja från Disney..en tröja jag tycker e mindre fin från Små tufft!! Ni vet den tröjan jag valde att gömma när barnen besöker butiken..men som Elisabet så snällt visade för dom..grr..ha ha!! Men dom vann och det e en favorit kan jag lova. 139:- .



Winnie vid barbie lådan..(Metoo klänning.) Underbart med barn som har så naturliga leenden..!!Anar att dom e något trötta på mig och kameran:-)...

Nu ska jag ta tag i middagen här..innan alla ballar ur inklusive mig själv:-).Mitt tålamod e på väg nedför just nu...Åhh nooo nu hällde Emmie ut mjölk på mattan. Grrrr "tänk på vad du säger","tänk på vad du säger"...:-)
-Hämta papper Emmie och trasan..trudelido (inombords drar jag min harang från igår..he he).

Måste hjälpa till att styra upp!! Höres...

Kramiz Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0